خرید آنلاین بیمه ورزشی سامان



خرید اینترنتی بیمه حوادث ورزشی

بیمه ورزشی چیست؟ بیمه حوادث ورزشی برای افرادی که به صورت حرفه ای به فعالیت ورزشی مشغول هستند ایجاد شده است و دارای پوشش های هزینه پزشکی بر اثر حادثه، فوت و نقص عضو بر اثر حادثه می باشد.
بیمه ورزشی سامان علاوه بر حوادثی که حین فعالیت های ورزشی اتفاق می افتد، حوادث حین کار و شغل و پیشه و همچنین حوادث معمول در زندگی روزمره را هم شامل می شود.
شما با خرید بیمه ورزشی سامان در سراسر دنیا و در 24 ساعت شبانه روز تحت پوشش هستید. لازم به توضیح است که پرداخت خسارت بیمه ورزشی سامان در مورد حوادثی که در خارج از کشور رخ می دهد، در تهران و معادل ریالی هزینه های پزشکی پرداخت شده بر اساس مدارک پزشکی و صورتحساب های تأیید شده توسط کنسولگری یا سفارت جمهوری اسلامی ایران یا وزارت خارجه صورت می پذیرد.
بیمه ورزشی سامان مربوط به حوادث انفرادی با پوشش ورزش های روتین و تحت نظر مربی معتبر می باشد.
محدوده سنی افرادی که مجاز به خرید بیمه ورزشی آنلاین سامان هستند، افراد بین 5 تا 75 سال هستند.
حوادث رخ داده قبل از خرید بیمه نامه حوادث یا مشکلات بدنی قبل از خرید بیمه ورزشی سامان تحت پوشش بیمه نامه نیست.
مدیران باشگاههای ورزشی یا مربیان ورزشی می توانند برای اعضایی که در باشگاه ثبت نام می کنند بیمه حوادث ورزشی سامان برای مدت عضویت ایشان تهیه نمایند.
در صورتی که به ورزش های گروهی نظیر فوتبال، والیبال، بسکتبال، فوتسال، هندبال، کبدی، بیسبال، هاکی، پینت بال، سپک تاکرا، کریکت، واترپلو و ... یا ورزش های انفرادی نظیر کوهنوردی، صخره نوردی، یخ نوردی، پیاده روی، ایروبیک، کراس فیت، پیلاتس، دو میدانی، دو سرعت، دو استقامت، دو امدادی،دو ماراتن، پرش با نیزه، پرش سه گام، پرش طول، پرتاب دیسک، پرتاب چکش، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، بیلیارد، دارت، بولینگ، گلف، یوگا، ژیمناستیک، شنا، شیرجه، تنیس، پینگ پونگ، بدمینتون، اسکواش، پارکور، بدنسازی، وزنه برداری، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و غیره یا ورزشهای رزمی مانند بوکس، کیوکوشین، کاراته، کیک بوکسینگ، تکواندو، جوجیتسو، جودو، هاپکیدو، کونگ فو، تای چی چوان، نیجوتسو، سومو، شمشیربازی، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، کشتی آلیش، ووشو، موی تای، جیت کان دو، فول کنتاکت و ... یا ورزش های سواری همچون اتومبیل رانی، موتور سواری، قایقرانی، موتورکراس، اسکیت، پاتیناژ، اسکی، اسب سواری، سوارکاری، چوگان و ... می پردازید باید در نظر داشته باشید که گاهی یک حادثه کوچک و به ظاهر ساده می تواند خطرآفرین بوده و آینده ورزشی و حتی سبک زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. خرید بیمه ورزشی قبل از وقوع حادثه، می تواند به شما اطمینان دهد که در صورت وقوع حادثه منجر به آسیب بدنی، با استفاده از بیمه نامه بتوانید به زندگی عادی خود بازگردید.
با خرید از سایت بیمه ورزشی سامان ضمن سهولت در ثبت نام اینترنتی، می توانید بعد از پرداخت بانکی، نسخه ای از بیمه نامه خود را دانلود نموده و همچنین امکان دریافت بیمه نامه ورزشی در ایمیل شما وجود دارد.
در صورتی که قصد ثبت نام بیمه ورزشی را دارید در نظر داشته باشید که این بیمه نامه فقط برای ورزش هایی تحت پوشش هست که تحت نظر مربی انجام پذیرد.
در صورتی که بیمه ورزشی خود را از شرکت های بیمه دیگر هم دریافت کرده باشید، می توانید از طریق همین سایت تمدید بیمه ورزشی خود را انجام دهید.
در صورتی که از خدمات بیمه سامان نمایندگی شیرخانی رضایت دارید، لطفاً لینک بیمه ورزشی که در واقع لینک همین صفحه است در اختیار هم تیمی های خود هم قرار داده تا هم این عزیزان از پوشش بیمه حوادث ورزشی برخوردار بوده و هم از ما حمایت می کنید. از این بابت از شما بینهایت سپاسگزاریم.

فروش آنلاین بیمه حوادث ورزشی سامان

مرحله ورود اطلاعات اولیه

  • بیمه حوادث ورزشی سامان در 2 بازه زمانی یک ماهه و یک ساله قابلیت صدور دارد.
  • بهترین قیمت های بیمه ورزشی 1400 و بالاترین پوشش های بیمه ورزشی آنلاین را می توانید از سایت ما استعلام گرفته و با پوشش هایی بسیار بالاتر و کامل تر از بیمه حوادث ورزشی فدراسیون پزشکی، نسبت به خرید انواع بیمه های ورزشی از جمله بیمه ورزشی کوهنوردی، بیمه ورزشی تکواندو، بیمه ورزشی کاراته و سایر بیمه های ورزشی اقدام نمایید.